vrijdag 21 maart 2008

TV B-GONE

Met een druk op de knop van de TV-B-Gone afstandsbediening zal 99% van de televisies worden uitgeschakeld.

Met een beetje creativiteit kan je hier veel lol mee beleven: in een bar tijdens een spannend voetbal moment (kijk uit!!) of door een electronica-winkel lopen die vol TV's staat. Verstoor stiekem je vriendins soap momentje, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Het gebruik is heel eenvoudig:
Richt de kleine afstandsbediening op de tv
Druk de knop 1 maal in (je hoeft hem niet ingedrukt te houden)
De afstandsbediening zal nu een gigantische selectie aan infrarood codes versturen, richt hem op de tv totdat hij is uitgeschakeld
De meeste tv's zullen binnen 17 seconden zijn uitgeschakeld, de volledige database versturen duurt 69 seconden
Niet schadelijk voor de televisie!!!

Prijs: 19,95€

Wat vinden jullie ervan ? Ik denk dat de Sara -kijkers (waaronder ikzelf) dit niet zouden appreciƫren !

3 opmerkingen:

Unknown zei

Denk, moesten wij dat hier thuis hebben mijn broer elke dag tijdens Sara de tv 'uitzapt'... toch teveel aan mijn dagelijkse portie tv gehecht om dit te kopen!

Anoniem zei

Ik zou zot komen moest mijn broer dat doen tijdens Sara , kzou hem vermoorden wellicht ;-)

Anoniem zei

kzou dit ook niet echt geslaagd vinden